A szókártyák körülbelül felét tedd egy pakliként az asztalra és helyezzétek mellé a Haramiau-lapkát és az átokkártyákat. A maradék szókártyából a doboz bal oldalán alkoss egy paklit. Majd beszéljétek meg kinek vált legutóbb valóra az álma... ő lesz a kezdőjátékos!A játékos egyszerre csak egy nyomot adhat meg, valamilyen formában, amely kapcsolódik a feladványhoz. A többiek fejenként csak 1x tippelhetnek. A nyomok egyetlen szóból állhat, de valamilyen formában kapcsolódjon a titkos szóhoz.
Kör vége:
-a a titkos szót a megadott számú nyom alapján sikerül kitalálni, akkor a feladványt feladó játékos és a tippelő is kap pontot.
- ha a titkos szót hamarabb találják ki, akkor csak a tippelő kap pontot.
-ha pedig nem találják ki a szót, akkor senki sem kap pontot.Úgy, hogy a többiek ne lássák a kezdőjátékos magához veszi a húzópaklit és felfordítja a lapot. A bal oldalon marad kártya hátulján lévő szimbólum dönti el, hogy a jobb oldali kártyáról, melyik szó egyikét választhatja. A szimbólum alatti szám adja meg, hogy hány nyomot adhat a kitalálók számára.
A kezdőjátékos adja tovább a dobozt és jöhet is a következő kör!
De a feladványt feladó játékosnak sem egyszerű a dolga. Ha a többi játékos úgy dönt, hogy a megadott nyomoknak nincs köze a titkos szóhoz, akkor maga elé kell vennie Haramiaut, ha a játék végéi nála marad, akkor 4 pontot veszít.
Játék vége:Ha a játékdoboz mindenkinél kétszer járt, akkor véget ér a játék. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes.
A doboz tartalma: 110 szókártya, 10 átokkártya, 1 Haramiau-lapka,
1 játékszabály.
Ajánlott: 12 éves kortól, 3- 6 játékos számára.